Pengalaman: Jalan Jalan Cari Makan Penang

By Kimi Jamai - August 19, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Beberapa hari ni, blog ni ditinggalkan terbengkalai seketika sebab tuan blog ni yakni aku, ngan member2 aku p jalan2 cari makan kat Penang..  2 hari kami berkampung kat Hotel Sunway Seberang Jaya dan 1 hari kat Hotel Sunway Georgetown.. Penginapan kami disponsor full oleh parents Aiman (Salah sorang member aku).. Kalau nak harap duit poket aku sendiri mmg lambat lagi nak merasa tidoq kat hotel2 besaq cmtu... Thanx sangat2 yer parents Aiman..  Kami p merata lah masa kat Penang tu.. Jom aku kongsikan sikit gambaq time kami kat sana.. 












Tulah sedikit sebanyak yg sempat dicaptured.. Pengalaman yg meletihkan tapi mmg seronok laa.. Yelah, bukan selalu dapat p jalan2 ngan member2 lama ceni.. Hotel di sponsor plak tu kan.. hehe.. Time kami dok boring2 dalam bilik, sempatlah kami rakamkan satu cover lagu.. Lagu sahabat dari Najwa latif yg kami translate ke bahasa Chinese dan English.. Hehe.. Nak dengaq dak? 

   


Worait.. Itu saja yg aku nak kongsikan kali ni..Badan letih sangat ni.. Aku baru ja sampai dari Penang act ni.. hehe.. Sampai2 rumah terus update blog.. Nampak x betapa sayangnya aku kat blog ni.. Kuikuikui.. Ok, tu saja.. 

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen


  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D