Pengalaman: Happy Anniversary To Them

By Kimi Jamai - August 30, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Pada tanggal 31 Ogos, 30 tahun yg lepas, semua rakyat Malaysia sibuk dengan perayaan hari kemerdekaan Malaysia yg ke-26, tetapi lain plak untuk dua pasangan masam2 manis ni..Apa yg lain? Lain sebab tanggal 31 Ogos tulah antara tarikh yg terpenting dalam hidup pasangan tu.. Tarikh dimana mereka berdua sah menjadi suami isteri.. Tarikh dimana dua jiwa jadi satu *tudiaa ayat aku jiwang xbleh blah... keh3... Mereka yg aku maksudkan tu adalah mak dan ayah aku... Dua insan yg paling penting dalam hidup aku.. Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan yg ke-30 yer Mak n Abah.. Semoga kekal bahagia ke akhir hayat.. :)

Yg si kecik dalam gambaq tu cucu tau.. Bukan anak.. Haha.. 

Hehe.. Ceq nak kawen 31 Ogos gak bleh dak? Nnt anniversary bleh bawak bini tengok pameran bunga api hari kemerdekaan... kuikuikui.. Oklah, thats all for now.. Jumpa di lain entri..

Assalamualaikum.
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D