Pengalaman: CPUV? apakah?

By Kimi Jamai - August 14, 2013

Assalamualaikum.
Salam Muhibbah.. Selama ni aku dok dengar n baca ja kawan2 blogger dok tulis pasai BE and CPUV.. Aku tatau sangat pun pasai benda tu.. Tapi aku tau la yg BE tu something yg mmg blogger suka.. Cuma selama ni xpernah la plak dok bukak2 earning nuffnang tu, sebab dok ingat mmg xdak earning CPUV untuk blog aku ni.. Tapi, nak jadi ceritanya, semalam dan kelmarin, aku p tidoq rumah member aku sat.. N time kat rumah member aku tu, mmg aku langsung xbukak blog.. Rindulah jugak.. Hewhew.. So, hari ni bila dah sampai rumah, cepat2 aku bukak blog, nuffnang, fb dan sebagainyalah.. Time bukak nuffnang tu, tiba2 hati aku terlintas untuk try click kat 'earnings" tu.. Bila aku klik, 


Wah, ada campaign la kat CPUV aku tu.. haha..Banyak2 plak sekali guih.. Maaflah kalu aku kedengaran agak excited, aku tau org lain dah dapat beribu beriban dah dengan nuffnang ni..Aku yg baru dapat berapa kupang dah sibuk nak habaq kat org lain.. keh3.. Saja ja aku nak share kat sini kot2lah ada blogger2 yg lebih berpengetahuan nak bagi nasihat kat aku ni kan tentang mcmna nak dapat CPUV banyak2.. Maklumlah diri aku ni masih noob... hehe..

Assalamualaikum
******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D